AUTORISERET FORHANDLER

"Som autoriseret Apple forhandler leverer ed A/S 360graders totalløsninger".

KLARGØRINGS- & LOGISTIKCENTER

I vores klargørings- & logistikcenter varetager vi alt fra unboxing til re-konfigurering, imagepålægning, tyverimærkning mv.

UNBOXING Ved større leverancer af eks. tablets eller pc´ere tilbyder vi at pakke hardwaren ud og levere denne, stablet i kasser eller på paller for nem og hurtig distribution og opsætning på kundens lokation. Emballage og andet unødvendigt medfølgende indhold, sørger vi naturligvis for at bortskaffe.

RE-KONFIGURERING Skal der eftermonteres diske eller udvidelseskort i pc´ere, printere eller servere forinden levering, varetager vi selvfølgelig også gerne denne opgave.

IMAGEPÅLÆGNING Installerer du manuelt den samme software på tablets eller pc´ere gang på gang? Hvis svaret er ja, så vil du med fordel kunne drage nytte af vores imagepålægningsservice. Vi kan varetage alt, fra hjælp til udarbejdelse af generisk image til pålægning heraf forinden levering på de ønskede lokationer, så hardwaren er køreklar ved levering.

TYVERIMÆRKNING Har du brug for at tyverimærke dine enheder, og har du ikke selv ressourcerne til det, så er vi naturligvis også behjælpelige med det. Vi sørger for at pakke enhederne ud, tyverimærke dem, for til sidst at gøre dem forsvarligt klar til forsendelse.

LASERGRAVERING Skal dine enheder lasergraveres inden de tages i brug, så hjælper vi gerne med det. Vi sørger for at enhederne bliver sendt til gravør og derefter sendt til jer. I undgår dermed den tidskrævende proces og modtager på denne måde enheder, som er klar til at tage i brug med det samme.

BUFFERLAGER Ønsker du et stabilt leveranceflow, tilbyder vi ved volumenkøb at opbygge et bufferlager og “plukke” herfra, i takt med de ønskede leverancer.

EGEN KURÉRSERVICE Ved større leverancer tilbyder vi levering med vores egen kurérservice, for effektiv og hurtig levering på én eller flere lokationer.

Lyder overstående som noget for dig? Kontakt os via vores kontaktformular.

APPLE FINANCIAL SERVICES

Finansiering skræddersyet til jeres virksomhed.

Med innovative finansieringsmuligheder gennem APPLE FINANCIAL SERVICES er det nemmere end nogensinde at udstyre jeres arbejdsplads med Apple-produkter. Få de produkter og tjenester, I har brug for, når I har brug for dem.

Fleksible opgraderingsmuligheder APPLE FINANCIAL SERVICES tilbyder jer fleksibiliteten til at foretage ændringer, efterhånden som virksomhedens behov ændrer sig. Kundevenlige muligheder ved periodens ophør kan omfatte:

  • Delvis overtagelse eller returnering – Køb, returner eller opdater enheder på en måde, der passer til jeres virksomhed.
  • Månedlige forlængelser – Skift til en månedsaftale efter den oprindelige periode, uden at forpligte jer i lang tid.
  • Nem returnering – Emballage og forudbetalt forsendelse ved periodens ophør.
  • Returnering af tilsvarende produkt – I behøver ikke at bekymre jer om de originale serienumre.
  • Mulighed for fradrag for enheder – Få fradrag for manglende eller beskadigede enheder (efter aftale ved periodens begyndelse).
  • Mulighed for tidlig opdatering – Opgrader til de nyeste Apple-enheder inden ophør af perioden.
  • Stor brugertilpasning – APPLE FINANCIAL SERVICES tilpasser fuldt ud tilbuddet til jeres virksomhed.

  • Enkle og tydelige aftaler Få den teknologi, I behøver, på en enkel, fleksibel og behagelig måde:

  • Enkel dokumentation
  • Intet pres for at beslutte, hvad der skal se ved periodens ophør – først 30 dage før aftalen udløber
  • Ingen gebyrer for manglende eller beskadigede ledninger, stik eller etuier til iPad ved periodens ophør
  • Ingen behandlings- eller leasingvedligeholdelsesgebyrer.

  • Innovative finansieringsløsninger Apple-produkter er bygget til at holde længe, og de har en høj restværdi, hvilket hør dem til en klog investering. APPLE FINANCIAL SERVICES indarbejder og garanterer produkternes fremtidige værdi på forhånd for at skabe debedste finansielle løsninger for jeres virksomhed. Mulighederne omfatter:

  • Tidlig opdatering – Opgrader til de nyeste enheder uden ekstra omkostninger.
  • Garanteret tilbagekøb – APPLE FINANCIAL SERVICES accepterer at købe enheder tilbage i god funktionel stand, efter Apples skøn, ved periodens ophør, med angivelse af en garanteret tilbagekøbsværdi, før I overhovedet underskriver aftalen.
  • Betaling af den fulde pris på en gang – En forudbetaling dækker hele implementeringen.
  • Brugertilpassede løsninger – Betalingsstrukturer og vilkår kan tilpasses til jeres budget i op til 5 år.

  • ed A/S arbejder direkte sammen med APPLE FINANCIAL SERVICES om at udarbejde en finansieringsløsning, der passer til jeres virksomhed. Lyder overstående som noget for dig? Kontakt os via vores kontaktformular.

    CIRKULÆR IT

    VI GIVER NYT LIV TIL BRUGT IT I stedet for at skrotte jeres brugte IT-udstyr kan din virksomhed tjene penge med tanke på miljø og bæredygtighed. Vi kan give et tilbud på, hvad jeres udstyr er værd i dag. Det er helt uforpligtende og gratis.

    Kontakt os via vores kontaktformular.

    APPLE I ERHVERVSLIVET

    Apples tilmeldingsordning for enheder (DEP) og mængdekøbsordningen (VPP) er integreret i Apple Business Manager.

    Apple Business Manager er et nyt sted, hvor IT-teams kan automatisere implementering af enheder, købe og distribuere indhold samt administrere de forskellige roller i deres organisation.

    Apple Business Manager fungerer perfekt sammen med jeres system til administration af mobile enheder (MDM) og gør det nemt at tilmelde enheder, implementere indhold og tildele administrative rettigheder.

    Klar, parat, tag i brug.

    Det er nemt at implementere og administrere Apple-enheder i selv de største virksomheder. Alle iPhone-, iPad- og Mac-enheder kan indstilles og konfigureres automatisk – så IT-afdelingen ikke behøver at håndtere hver enkelt enhed individuelt.

    IT-afdelingen kan også sende apps direkte til enheder, og medarbejderne kan tilpasse deres virksomhedsejede Apple-enheder personligt ved at tilføje deres egne apps.

     
     

    Sikkerhed på virksomhedsniveau.

    Apple har tænkt meget på sikkerheden, og det har resulteret i, at Apple-enheder ikke bare har et sikkert design, men også giver en fantastisk brugeroplevelse. Kun Apple kan levere denne helhedsorienterede tilgang til sikkerhed, fordi de skaber produkter med integreret hardware, software og tjenester.

    Læs mere >

    Færre samlede omkostninger.

    Apples produkter er omkostningseffektive og nemme at servicere, da implementeringsmodel og supportpraksis minimerer nedetid, reducerer udgifter og maksimerer IT-medarbejdernes ressourcer.

    Apple produkter har høj restværdi og de regelmæssige softwareopdateringer holder produkterne opdaterede, beskytter mod farlig vira uden behov for tredjepartssoftware og letter IT-afdelingens arbejdsmængde.

    Og da mange allerede kender Apples produkter, har medarbejdere ikke brug for så meget hjælp fra IT-afdelingen til at komme i gang – hvilket i sidste ende reducerer de samlede personaleomkostninger.

    Det bedste arbejde udføres, når medarbejderne kan bruge de bedste værktøjer.

    Medarbejderne har i deres arbejde brug for værktøjer, der både er lige så effektive, personlige og enkle, som dem de bruger privat – værktøjer, der giver dem adgang til informationer ved fingerspidserne, baner vejen for hurtige og gnidningsfrie samarbejder og vækker nye kreative idéer og løsninger til live.

    APPLE PLATFORM

    Mac i erhvervslivet.

    Indbygget software gør det til en fornøjelse at bruge Mac. Præsentationer. Tal og beregninger. Kommunikation og samarbejde. Integration af vigtige forretningssystemer. Problemfri funktionalitet med iPhone og iPad. Hver eneste Mac er udviklet til den måde, du vil arbejde på.

    iPad i erhvervslivet.

    iPad er designet til at levere alt, hvad brugere i erhvervslivet har behov for i deres mobile arbejde. Med en enkel, intuitiv grænseflade, kraftfulde indbyggede funktioner og stabilitet, skaber iPad grundlaget for at drive produktivitet i alle situationer.

    iPhone i erhvervslivet.

    iPhone hjælper dig med at drive din virksomhed, uanset hvor du er. Du får imponerende power, utrolig ydeevne, strålende skærme, forbedrede produktivitets-funktioner i iOS 14 og adgang til over 230.000* virksomhedsapps i App Store.

    *Antallet af apps gælder det samlede antal i hele verden. Ikke alt indhold er tilgængeligt i alle lande.

    Virker med nuværende systemer.

    iOS og macOS er bygget til at understøtte de mest almindelige produktivitets- og samarbejdssystemer i dagens erhvervsliv, bl.a. Microsoft Office og Google G Suite.

    En stor del af de danske virksomheder har en broget skare af enheder, hvad enten det er windows baserede pc’ere, Mac eller IOS/android-baserede mobiler. ed A/S kan hjælpe med at give indblik i hvorledes produkterne kan spille sammen i jeres virksomheden.Tag endelig fat i os.

    Send en e-mail til os via nedenstående formular

     

      Hvad drejer din henvendelse sig om?

      Evt. kommentar:

       

      Selvom vi gør vort bedste for at give fyldestgørende information, så er billederne kun vejledende, og selve varen er ikke nødvendigvis 100% identisk med det viste billede. Produkter kan være vist med ekstraudstyr der ikke er inkluderet eller i andre form- og farvevarianter. Hvis der er forskel mellem produktoverskrift, beskrivelse og billede, så er det produktoverskriften som gælder. Hvis du er i tvivl, så kontakt os gerne. Vi tager forbehold for trykfejl, ændring af priser og specifikationer uden varsel.