Microsoft 365 danner grundlaget for den moderne og derved digitale arbejdsplads ved at forbinde samarbejdsrelationer, arbejdsværktøjer, vidensdeling og projekter.

I får stærkere samarbejdsrelationer, bedre sikkerhed og mere mobilitet i hele jeres virksomhed med Microsoft 365.

Med Microsoft 365 kan I kombinere Windows 10 med de brugervenlige værktøjer i Office 365, samarbejdsrelationer i Teams, og enhedshåndtering samt tilhørende sikkerhedsservices.

  • Dele og finde viden, dokumenter og filer
  • Samler teamværktøjer og ressourcer på ét sted
  • Få adgang til filer overalt med effektiv og sikker skybaseret fillagring
  • Sikre jeres enheder og tilhørende data
  • Øge mobiliteten og arbejde effektivt fra alle enhedstyper
  • Integrere med forretningsapplikationer som ERP og CRM
  • Styrke overholdelse af GDPR i hele jeres virksomhed
  • Inspiration til bedre samarbejde, hvor den digitale arbejdsplads er baseret på Microsoft 365

     
     

    Samarbejd fra et sted ved hjælp af Microsoft 365

    Microsoft 365 låser de moderne arbejdsmetoder op. Uanset om du arbejder hjemmefra, eller hvis der er en nødsituation, når du ikke er til stede, kan du få ro i sindet. Med Microsoft 365 har du værktøjerne til at hjælpe dig med at tilpasse dig situationen, uanset hvor du befinder dig. Uanset om du bruger en bærbar computer eller din mobil enhed, kan du nemt deltage i møder online, dele Office-filer, samt have samtidig redigering i realtid og være produktiv fra alle steder.

    Samarbejd med udvalgte personer

    Hvis du vil have andre til at arbejde og redigere filer sammen med dig, så kan du nemt dele filer med personer, du har tillid til, for at få et andet perspektiv på opgaverne. Det er kun de udvalgte personer, der har adgang dertil, som kan redigere de delte filer. Du kan altid dele opgaverne med resten af et team senere når du synes, at opgaverne er klar!

    Samarbejd som et team

    Du kan skabe problemfri ideer, organisere filer, deltage i møder og samarbejde med andre. Med Microsoft teams kan alle arbejde sammen om en opgave – det betyder ikke noget, hvis en medarbejder arbejder hjemme, eller arbejder i en anden tidszone.

    Start i skyen

    Når du arbejder med dine filer på OneDrive, har du et fundament til at dele, og redigere filer sammen med andre og derved samarbejde derom. Det er slut med vedhæftede filer i mails og efterfølgende forsøge at holde styr på flere versioner af det samme dokument – og du vil aldrig mere være begrænset til din computer på kontoret.

  • Gem dine filer på OneDrive, og få adgang til dem hvor som helst via din browser eller en Office-app.
  • Del en fil fra dit OneDrive med bestemte personer, eller brug et direkte link.
  • Få ro i sindet, begrundet i vished om, at dine filer altid er i sikkerhed.
  • Du har altid den nyeste version.

  • Start som et team

    Fra hjemmet, kontoret eller på tværs af lokationer med Microsoft teams. Et team kan være formelt, eller fleksibelt, efterhånden som du har brug for det. Opret et team for alle, der deler den samme chef, eller opret et team til tværfaglige projekter. Med Microsoft teams har du et centralt arbejdsområde i skyen, hvor du kan gemme dine filer, kommunikere og samarbejde om arbejdsopgaverne.

  • Alle dine team filer, chatsamtaler og meget mere på ét sted.
  • Du er tryg ved at planlægge og deltage i møder online med alle.
  • Arbejde sikkert på et hvilket som helst sted, med Office og Microsoft teams-mobilapps.
  • Forbliv synkroniseret og arbejd dermed aldrig på de nyeste filer og versioner.

  • Samtidig redigering i realtid

    De dage er forbi, hvor kun én person ad gangen kunne arbejde på en fil. Når du har brug for hjælp til en præsentation, kan du invitere andre, som du har tillid til, til hurtig at hjælpe dig med at få styr på den. Det betyder, at den anden person kan arbejde på filen samtidig med dig. Du får vist deres ændringer, og de kan se dine! Dette er samtidig opgave-redigering med Microsoft 365.

  • Brug @mentions til kommentarer for at få en persons opmærksomhed.
  • Rediger på tværs af forskellige enheder, og se, hvem der arbejder på jeres opgaver og filer.
  • Se ændringer der er foretaget af andre, mens du var væk.

  • Alt i realtid

    Dit team er blevet inviteret til at afholde en præsentation til en konference. Brug Microsoft Teams til at udvikle ideer hurtigt og nemt i en samtale med dit team. Opret en PowerPoint direkte i dit team, hvor alle nemt kan få adgang til den, tilføje deres indhold og redigere slides på samme tid.

  • Lad ideerne få frit spil i en chatbaseret arbejdsgang i realtid.
  • Brug @mentions til kommentarer for at få en persons opmærksomhed.
  • Samarbejd med teammedlemmer i den samme fil på samme tid.
  • Problemfri brug af produktivitetsværktøjer, der integreres med hinanden.

  • Del efter behov

    Hvis du har arbejdet på et forslag sammen med andre, kan du altid stoppe delingen af filen når som helst. Det betyder, at du har fuldstændig kontrol over, hvem der få vist filerne, kan redigere, og derved få adgang til dine OneDrive-filer. Når du synes, de er klar til at blive delt med en større gruppe, kan du nemt uploade dem til Microsoft Teams dele dem i en Teams kanal, eller via et Sharepoint website.

  • Administrer, hvem dine filer deles med.
  • Del en fil i OneDrive med dit team så alle kan åbne den.
  • Brug Microsoft teams til at mødes online, skærmdeling og præsentation af dit arbejde.

  • Del og Præsenter med Microsoft teams

    Du kan altid tilføje flere personer til dine Microsoft teams grupper, f. eks korrekturlæsere til at give endelig godkendelse og feedback. Når du har arbejdet med dit team og har en færdig præsentation, er klar til det store møde. Ved hjælp af kalenderen i Microsoft teams kan du nemt planlægge et møde og dele linket med andre kollegaer. På den måde kan du præsentere filerne på den fysiske konference, men du kan også præsentere filerne online for deltagere, der ikke kan være til stede.

  • Inviter andre til dit team til at give input eller feedback.
  • Del filer med interessenter uden for dit team.
  • Brug Microsoft teams til at mødes online eller til at give adgang til skærmdeling for at præsentere dit arbejde.
  • Office 365 & Microsoft 365

    Office 365 er en skybaseret tjeneste, der samler en række af nyttige arbejdsværktøjer og programmer. Du får blandt andet adgang til Office-pakken, der indeholder det velkendte Word, Excel og PowerPoint og Outlook. Men Office 365 giver også adgang til mange andre applikationer, der hjælper dig med dokumenthåndtering, mødeplanlægning og -afholdelse, samt samarbejde på tværs af applikationer og meget mere. Office 365 kan således ses som en platform, der samler alt det, du skal bruge, for at arbejde produktivt. Med Office 365 får du automatiske software opdateringer. Du skal derfor hverken bruge tid eller penge på at sikre dig, at du anvender de nyeste versioner af programmerne.

    Office 365 indeholder:

  • Word (et tekstprogram)
  • Excel (et regnskabsprogram)
  • PowerPoint (et præsentationsprogram)
  • Outlook (en Email tjeneste)
  • OneDrive (en online tjeneste til filhåndtering).
  • OneNote (et program til at tage noter).
  • Teams (et samarbejdsværktøj)
  • Flow (et værktøj til automatisering af arbejdsprocesser)
  • Yammer (et socialt netværk, i virksomheden)
  • Forms (et værktøj til at oprette undersøgelser, tests og afstemninger)
  • Planner (et planlægningsværktøj)
  • Sway (et præsentationsværktøj)
  • Microsoft Stream (en sikker videotjeneste)
  • PowerApps (en tjeneste til at bygge virksomhedsapps)
  • To-Do (en app, der giver dig overblik over dine opgaver)
  • Delve (Administration af din Office 365 profil med relevante informationer for dig)
  • StaffHub (Administration af din arbejdsplan)
  • Video (Deling af video i virksomheden)
  • Personer (Organisering af kontaktoplysninger)
  • Opgaver (Oprettelse og administration af opgaver i Outlook)
  • Kalender (Planlægning og deling af mødetidspunkter med automatiserede påmindelser)
  • Lyder ovenstående som noget for dig og din virksomhed? Tag endelig fat i os.

    Send en e-mail til os via nedenstående formular eller ring til os på tlf. +45 8762 5236.
    Vores dygtige personale står klar til at svare på dine spørgsmål og til at hjælpe dig med den helt rigtige løsning.